Nasledujúce políčka nie sú správne:

 

(?)
(?)
Vyhľadať

FAQ


Správny výber pneumatík
+INFO
Ako čítať rozmery na pneumatikách tak, aby som si bol istý pri ich objednaní? Sú pneumatiky kúpené na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk v záruke? ...
Správny výber pneumatík


Ako čítať rozmery na pneumatikách tak, aby som si bol istý pri ich objednaní?

V časti „POPGOM – sprievodca svetom pneumatík“ sú uvedené všetky potrebné informácie na správne čítanie a pochopenie technických parametrov pneumatík na úvodnej stránke  www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk
Ak ku svojmu vozidlu nemáte originálne pneumatiky, údaje si môžete porovnať s informáciami uvedenými v návode na použitie vozidla, kde nájdete homologizáciu rozmerov priamo od výrobcu.



Sú pneumatiky predávané na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk nové?
Áno, naša spoločnosť predáva výlučne nové pneumatiky v súlade s európskymi normami a vyrábané najväčšími výrobcami pneumatík.
Na rozdiel od niektorých iných internetových stránok, my predávame len nové pneumatiky. Na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk sa nepredávajú ani upravované pneumatiky (opotrebovaná pneumatika, z ktorej bol odňatý behúň, a na ktorú bol nalepený nový behúň).

Sú pneumatiky kúpené na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk v záruke?
Pneumatiky, ktoré si kúpite na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk majú záruku od výrobcu a na to, aby ste mohli túto záruku naplno využiť, je potrebné dodržiavať bežné podmienky používania.



Aký vek majú pneumatiky, ktoré sa predávajú na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk?
Všetky naše pneumatiky sú nové (nikdy neboli používané a pri ich skladovaní sú dodržané všetky skladovacie podmienky stanovené jednotlivými výrobcami, t. j. svetlo, teplota). Ak chcete vedieť presný týždeň a rok výroby pneumatiky, môžete to zistiť podľa DOT čísla na bočnej strane pneumatiky, vopred vám ho však nebudeme vedieť povedať, pretože ani samotní výrobcovia ho nepoznajú (tí dodávajú pneumatiky do rôznych skladov a tá istá pneumatika sa vyrába v rôznych závodoch). Všetky naše pneumatiky majú DOT číslo s dátumom výroby menším ako dva roky. Ak by to aj napriek tomu bolo inak, bude to jasne vyznačené v produktovom liste dotyčnej pneumatiky.


Odkiaľ pochádzajú pneumatiky predávané na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk?
V závislosti od výrobného strediska pochádzajú pneumatiky prevažne z Európy, niektoré z nich môžu však pochádzať aj z iných kontinentov, ako je to napríklad v prípade pneumatík BF GOODRICH, ktoré sa vyrábajú v USA. V každom prípade, pneumatiky predávané na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk sú homologizované s európskymi normami.


Sú pneumatiky ponúkané na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk na sklade?
Všetky pneumatiky ponúkané na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk máme na sklade. Vo výnimočných prípadoch to tak nie je. Ak na takýto prípad natrafíte, tak to bude zreteľne vyznačené. Ak si napriek tomu budete chcieť objednať tento produkt, môžete nám elektronickou cestou poslať správu, na ktorú vám do 48 hodín odpovieme a uvedieme termín dodávky.


Prečo nie sú niektoré pneumatiky k dispozícii?
Sklad spoločnosti POPGOM je jedným z najväčších v Európe, nachádza sa v ňom viac ako 1 000 000 pneumatík. Môže sa však stať, že niektoré referencie nie sú dostupné, pri výbere týchto pneumatík vás o tom budeme informovať. Ak si aj napriek tomu budete chcieť objednať tento produkt, môžete nám elektronickou cestou poslať správu, na ktorú vám do 48 hodín odpovieme. V odpovedi vás budeme informovať o najbližšej dostupnosti uvedených pneumatík.


Dajú sa na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk zakúpiť aj pneumatiky pre dvojkolesové vozidlá (motorky, mopedy)?
K dnešnému dňu sa na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk predávajú len pneumatiky pre osobné vozidlá, vozidlá s pohonom 4x4, nákladné vozidlá a karavany. Nevylučujeme, že na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk budeme v budúcnosti ponúkať aj pneumatiky pre dvojkolesové vozidlá. Dozviete sa o tom na aktualizovanej verzii našej stránky.
Platba
+INFO
Sú pneumatiky fakturované s DPH alebo bez DPH? Aké možnosti platby sú k dispozícii pri nákupe na internetovej stránke www.POPGOM.sk? ...
Platba


Sú pneumatiky fakturované s DPH alebo bez DPH?
Pneumatiky a všetky s nimi súvisiace služby sú fakturované s DPH vo výške 20%.


Aké možnosti platby sú k dispozícii pri nákupe na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk?
Na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk môžete nákup pneumatík uhradiť platobnou kartou Visa, Visa Electron,  MasterCard, a PayPal.
Platba prostredníctvom jednej z týchto kariet sa dá realizovať aj cez telefón a to tak, že nám poskytnete bankové údaje na telefónnom čísle 02 5010 2697.
Posledná možnosť úhrady za nákup je cez telefón na čísle 02 5010 26 97. Naši poradcovia vám ponúknu platbu pomocou platobnej karty alebo bankového prevodu.Medzi ďalší spôsob platby patrí aj platba priamo v hotovosti kuriérovi(na dobierku).


Je moja platba bezpečná?
Správa transakcií za nákup realizovaný na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk je zabezpečená systémom Mercanet banky BNP Paribas / ATOS. Využívame výkonné technológie ako napríklad zabezpečený server (SSL), ktorý zaručuje dôveryhodnosť nášho elektronického obchodu. Tento softvér kryptuje osobné údaje potrebné pre spracovanie objednávok (meno, adresa, bankové údaje) v momente, keď ich zadávate. Počas ich prenosu cez internet ich nie je možné čítať.


Dostanem faktúru za každú vystavenú objednávku na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk?
Pri nákupe na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk dostanete automaticky do piatich pracovných dní faktúru prostredníctvom e-mailu. Faktúra je vystavená na meno, jasne uvádza podrobnosti o objednávke a tiež DPH. V prípade, že ju nedostanete, skontrolujte si svoju antispamovú ochranu e-mailov, ktorá ju môže blokovať. Naše účtovné oddelenie na Oddelení pre zákazníkov spoločnosti POPGOM vám takisto môže poskytnúť kópiu.Pri platbe na dobierku je faktúra priložená priamo k pneumatikám.
Doručenie a sledovanie objednávky
+INFO
Ako sa dozviem, či bola moja objednávka expedovaná? Aké sú poplatky za doručenie? Aká je dodacia lehota? ...
Doručenie a sledovanie objednávky

Ako sa dozviem, či bola moja objednávka expedovaná?
Po prijatí objednávky z našej strany dostanete automatickú elektronickú správu s potvrdením objednávky, v ktorej je uvedené, že vám tovar bol zaslaný. Ak túto elektronickú správu nedostanete, tak si vo svojej prijatej pošte overte, či správa nebola klasifikovaná ako „spam“ (nevyžiadaná pošta). V opačnom prípade kontaktujte Oddelenie pre zákazníkov , spoločnosti POPGOM na  bezplatnú info linku 02 5010 2697.


Aké sú poplatky za doručenie?
Doručenie pneumatiky je 2€ za 1 kus, aj v prípade dodávky do domu, alebo na akúkoľvek vami zadanú adresu pri nákupe. Ak si kúpite len jednu pneumatiku, tak sa v prípade doručenia do domu alebo na akúkoľvek vami zadanú adresu uplatňuje poplatok vo výške 2  za pneumatiku.


Aká je dodacia lehota?
Pokiaľ nenastane žiadny problém s logistikou, naše pneumatiky sú dodávané najneskôr do piatich pracovných dní. Vo väčšine prípadov sú pneumatiky dodávané do 3 pracovných dní.


Môžem sledovať svoju objednávku?
Po prijatí objednávky od nás, dostanete automatickú elektronickú správu, s potvrdením objednávky a s jej referenčným číslom. Je to jedinečné číslo, ktoré poskytnete nášmu Oddeleniu pre zákazníkov, pri žiadosti o informácie o sledovaní objednávky. Ak sú pneumatiky dodávané do pneuservisu, tak dostanete elektronickú správu s potvrdením dátumu montáže, ktorý ste si vybrali, a to 24 hodín pred týmto dátumom.


Kde si môžem nechať doručiť tovar?
Môžete si pneumatiky nechať dodať domov, na svoje pracovisko a vo všeobecnosti na ľubovoľnú adresu po celom Slovensku. Doručenie pneumatiky je 2€ za 1 kus, aj v prípade dodávky do domu, alebo na akúkoľvek vami zadanú adresu pri nákupe.


Je možné po vystavení objednávky zmeniť adresu doručenia?
Snažíme sa zabezpečiť čo najrýchlejší logistický okruh. Z toho dôvodu po potvrdení objednávky už nie je možné meniť adresu doručenia.

V okamihu doručenia tovaru som nebol prítomný. Ako mám tovar prebrať?
V prípade, ak vás dodávateľ z prepravnej spoločnosti nezastihne, tak vám nechá v schránke oznámenie o zásielke. Údaje uvedené na tomto oznámení vám umožnia dohodnúť si iný dátum doručenia pneumatík.


Pneumatiky mi došli domov, ale objednávka nie je kompletná, prípadne chcem nahlásiť poškodený tovar. Ako to urobiť?
S ohľadom na množstvo pneumatík a ich rozmery môžete dostať svoj tovar vo viacerých balíkoch. Musíte skontrolovať, či všetky prijaté balíky zodpovedajú vašej objednávke. Môže sa stať, že všetky balíky neprídu naraz, ale v 24-hodinovom alebo 48-hodinovom intervale. V taktom prípade bude potrebné na dodací list prvého balíka napísať „dodaný jeden balík z x očakávaných“.
V prípade, že balík nebude v poriadku (chýbajúci produkt, poškodený produkt, nesprávna referencia), balík radšej nepreberte. Ak aj napriek tomu balík prijmete, zapíšte na dodací list svoje výhrady. Tieto výhrady rýchlo zašlite do nášho Oddelenia pre zákazníkov.


Môžem objednávku zrušiť?
V prípade, že žiadate o zrušenie objednávky, musíte sa skontaktovať so zákazníckym servisom spoločnosti POPGOM. Ak už bola objednávka dodaná  bude účtované spiatočné dopravné vo výške 5,- € s DPH za pneumatiku.
Ochrana osobných údajov
+INFO
Ako sú chránené osobné údaje, ktoré som uviedol na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk? Aké si mám zvoliť heslo?
Ochrana osobných údajov


Ako sú chránené osobné údaje, ktoré som uviedol na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk?
Prehliadanie stránok  spoločnisti POPGOM je možné aj bez toho, aby ste kdekoľvek uvádzali svoju identitu alebo akékoľvek iné informácie týkajúce sa vašej osoby. Pokiaľ ide o osobné informácie, ktoré nám budete musieť poskytnúť, máte k dispozícii právo na prístup a opravu, v súlade so Slovenským zákonom o „Informatike a slobode“ č. 78-17 zo 6. januára 1978 v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 2004-810 zo 6. augusta 2004. Tieto informácie sú nevyhnutné na to, aby sme dokázali odpovedať na vašu žiadosť o informácie, dohodnutie stretnutí a v prípade potreby aj na to, aby sme vám mohli poslať elektronickú správu. Tieto informácie budú partnerským spoločnostiam spoločnosti POPGOM poskytnuté len s vaším výslovným súhlasom.
Každý návštevník má prístup k informáciám, ktoré sa ho bytostne týkajú a v prípade potreby má právo ich zmeniť alebo odstrániť. Každý návštevník sa zároveň môže ohradiť voči tomu, aby boli tieto informácie uschovávané a spracúvané spoločnosťou TYREDATING. Pri využití svojho práva na opravu alebo úpravu osobných údajov bude návštevník vyzvaný, aby sa písomne obrátil na spoločnosť TYREDATING so sídlom v LYONE (69004) – 31 rue de Cuire alebo prostredníctvom elektronickej pošty na nasledovnej adrese: info@popgom.sk.




Aké si mám zvoliť heslo?
Pri prvej objednávke na internetovej stránke www.PNEUMATIKY-POPGOM.sk vám odporúčame, aby ste si vytvorili účet so svojimi osobnými údajmi (meno, e-mail, dodacia adresa a pod.). Prístup k vášmu účtu je zabezpečený heslom, ktoré si sami určíte.
Pri ďalších objednávkach budete môcť tento účet využívať. V prípade zabudnutia hesla stačí, ak nás požiadate o jeho opätovné zaslanie. Heslo vám zašleme elektronickou cestou. Vyžiadať si ho môžete na mieste, kde zadávate heslo.